måndag 24 januari 2011

Rör inte min kompis!

Valkyria på krigsstigen för sina vänner
Tonåringarna har invaderat vårt Second Life. 
Inga större tonårsproblem för min egen del, det är inte så länge sedan jag var en kaxig 20- istället för en kaxig 20+. De flesta har varit trevliga en del har tillfört en del kul överraskningar.
Men så finns det alltid en eller två som ska "bära sig åt" och förstöra för de skötsamma.
En var otrevlig mot den snälle lille furryn. Vår käre trevlige lille maskot här på ambassadsimen.
-Tycker jag inte om! -Det gör mig riktigt ilsk.
Bara för att någon skiljer sig från mängden är inget skäl att vara taskig. Här skiljer vi på bra och dåligt folk inget annat.
Växte upp i ett grabbgäng, vi böttades som man gör i såna gäng men vi ställde alltid upp för varandra. Att någon skulle ge sig på en svagare eller som såg lite  annorlunda ut det fanns inte på kartan.
Det fanns de som inte hade så lätt att stå upp för sig och "tala för sig" då ställde de som kunde upp och käftade emot själva, ja jag erkänner - jag hade Sävedalens största käft redan då.
Tar gärna strid för mina vänner igen om det behövs! - En för alla alla för en!
Lite lattjo att dansa med "Svampbob fyrkant" men kul men kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar