söndag 13 maj 2012

Tyck synd om Bock annars....

-Eller vad är budskapet?
Utdrag ur Bocks blogg, med stöd av citaträtten
Den högvälborne anklagar mig och mina vänner för någonting som tydligen har med att vi inte tycker tillräckligt synd om honom. 
Eller i alla fall har någon med ett fornnordiskt namn inte ynkat honom tillräckligt. 
Har man ett fornnordisk namn då måste man vara en av oss framställd alt eller nå´t
Bara det att vi inte har hört honom klaga på något av den enkla anledningen att jag och Sjöfn inte varit i Second Life.
Kynlif loggade in efter hockeymatcherna fredag och lördag och har inte hört ett ord av att Bock klagat på något.
Om någon av oss skulle ha hört skulle vi inte brytt oss.
Varför skulle vi det? Som han betett sig mot oss.

Nej du gubbe, har du inget konkret att komma med så sluta anklaga oss.
-Även den värsta skurk har rätt att förklara sig utom jag Sjöfn och Kynlif. Vad är det för brännvinsadvokatyr?
-Vad gäller Google+ är jag lika brydd som du Bock. Senast jag var där hade jag 16 "vänner" nu var de plötsligen 79!!! Var tusan kom de ifrån? Kommer "Vänners vänners vänner" med av bara farten
Ska ta en riktig funderare på om man ska ha ett Google+-konto det verkar leva sitt eget liv på ett obehagligt sätt.
Du kan vara lugn Bock, vän med dig - aldrig!
Men nu är du ute och cyklar i diket riktigt ordentligt -Vi har inget gjort dig och vill inget heller än att slippa ha med dig att göra i fortsättningen heller så det är helt ömsesidig önskan som om du bara slutar skamligen anklaga oss för något vi inte gjort så är den saken kirrad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar