fredag 18 maj 2012

Tack för allt stöd!

Säger som Grynet; -Ta ingen skit!
Det är alltid jobbigt att slå igen en dörr och öppna en ny. 
Kliva rakt in i det okända. Men ibland blir det av olika skäl nödvändigt.
Vissa förutsättningar går helt enkelt inte att kombinera med ens fasta övertygelse. Att framhärda i det läget är inte bara att göra orätt mot sig själv utan mot sina medmänniskor.
Jag har fått lära mig att vara ärlig mot mig själv och mot andra. Att stå upp för de ideal jag har.
Det gör man inte utan ansträngning och försakelser.
Men det är ett val jag gjort och en linje jag alltid kommer att följa vilket priset än må bli.
Därför bli jag extra glad för det fina och för mig oväntade stöd jag fått för mitt ställningstagande. Inte bara i kommentarer utan även in world.
Kända och för mig okända människor har uttryckt sitt stöd och sin support.
Därför blev det svåra steget ett lätt steg att ta, jag kände att jag tog rätt väg.
Tack alla mina gamla och nya vänner.

Vanadis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar