måndag 24 oktober 2011

-Tala om dig! -Ingen annan gör det!

Hoppas Kicki inte blir arg, jag är snäll innerst inne :)
Dagens samhälle ställer stora krav på den som vill komma någon vart.
Det gäller att synas i mediabruset.
Lika viktigt som att vara "duktig i skolan" så gäller det att kunna tala om hur duktig man är.
-Inte skryta och inte undervärdera sig själv.
Jag gör en blogg som jag tycker är bra. Jag har hittat den nivå jag hinner med att sköta. Det finns många som har fler inlägg per dag men det skulle jag inte hinna med utan att slänga in en massa hafsjobb eller andras mediokra filmer från YouTube.
När det gäller bloggar hjälper det inte att göra en blogg bra den måste marknadsföras också. Därför, och för att jag är ledamot i FFFABBBV, tar jag och lägger in urlen till bloggen var helst jag kommer åt. Det finns många tavlor man kan ändra antingen genom att klicka på dem och skriva in en url i chatten eller peka på dem och se om det dyker upp en list att skriva urlen i.
Fotnot: FFFABBBV = Föreningen För Främjandet Av Bättre Bus Bland Vuxna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar