måndag 17 oktober 2011

Nu kan du läsa Vanadis Ser på saken i mobilen

Nu finns jag i mobilen! Bara att klicka widgeten till vänster.
Men jag behöver din hjälp med att kolla så det ser bra ut på mobilen.
Jag har ingen Androidmobil så jag kan inte kolla så det ser ut som det ska. Lite risktagande kanske men vad gör man inte för att hålla "en hög servicenivå" till sina läsare.
Att ladda ordna en app till Android är gratis men en iPhone app kostar 600 kronor och det tycker jag är ekonomiskt omotiverat när man inte har inkomster från bloggen eller appen.
Funkar inte widgeten så ska de här länkarna funka:
 http://www.appsgeyser.com/getwidget/Vanadis+app
Short url: http://www.appsgeyser.com/89319
Snälla berätta för mig hur det ser ut i appen.

2 kommentarer:

  1. Fattar inte vitsen med det. Din blogg är ju mobilanpassad redan idag?? Man läser via rss eller länkar. Jag vill inte krångla med appar i onödan... Ok om man bara läser EN blogg, men så är det ju sällan..
    sent from iPhone

    SvaraRadera
  2. Så sant, att jag har en egen app beror mer på att Vanadis ser på saken ska vara "top of the line".

    SvaraRadera