onsdag 7 mars 2012

-Hjälp var är jag! -Vart ska jag? -Hittar inte landmärket!

Hjälp! -En sån oöverskådlig röra! Hittar ingenting! -En miljon dubletter!
-Kom och fika! ropade Tienkie.
-Kul tänkte jag och började leta i mina landmärken. Hittade inget LM. -Jo det finns där men vad hette det? -När var jag där senast?
Inget resultat bara att stå där med skammen och IM:a tillbaks: -Snälla Tienkie jag hittar inte mitt LM kan du skicka ett nytt?
Tienkie var snäll och gjorde så. Jag läste på landmärket och förstod direkt varför jag inte hittade det;" Isola nella Luna, Sclam Island Group Land (127,148,2000)" Inte det lättaste att komma ihåg. Jag markerade landmärket högerklickade och döpte om det till "Tienkies fik". Nu går det att hitta utan problem.
Början till "ordning och reda"
Omdöpt landmärke
Började se på mina bokmärken. Inte roligt. Dubletter i massor bl.a. 18 Ginza, 23 Vero Modero, osv Många affärer och andra ställen ger en ett bokmärke varje gång man kommer till dörren eller varje gång man köper något.
-Nej du Vanadis det här får du göra något åt. -Utgå verkställ med språng.
Bokmärken går att sortera i mappar och i mappars undermappar. Jag satte igång att göra mappar; Dans, Sport, Mode, Shopping ja det är sånt som inte är mode. Och en massa annat. Tyvärr går det inte att göra mappar i favoriter men man kan ju göra en mapp till; "Egna favoriter" så blir det lätt att hitta.
Nästa gång du gör ett Landmärke kan du välja i en rullgardinsmeny vilken mapp du vill spara det i. Ett Modelandmärke hamnar då på rätt plats från början o.s.v.
Kan vi nu bara hitta ett sätt att kolla om LM:en fortfarande är aktiva så blir det ännu lättare att leva SL-liv

5 kommentarer:

  1. Efter att ha varit i relation med min älskare efter Fem år, han gjorde slut med mig, och jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, bad jag honom med allt, gjorde jag löften men han vägrade. men en dag förklarade jag mitt problem till någon på nätet och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på kärlek stava, hade jag inget annat val än att prova det, postade jag stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, berättade han för mig allt jag behöver för att ge för att kasta förtrollningen, och överraskande i den andra dagen, var det runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände, att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom, det var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem och som skiljer sig från alla falska ute. Någon kan behöva hjälp av stavnings caster, hans e-post: dregbosolutioncenter@gmail.com du kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något.

    SvaraRadera
  2. Är här för att vittna vad denna stora spell caster har gjort för mig. Jag tror aldrig i spell gjutning, tills när jag var frestad att prova det .. Jag och min man har haft en hel del problem att leva tillsammans, kommer han alltid att inte göra mig glad eftersom han har förälskat sig i en annan dam utanför vårt äktenskap Jag försökte mitt bästa för att se till att min make lämnar denna kvinna men ju mer jag pratar med honom ju mer han gör mig föll ledsen, så mitt äktenskap föll leder till skilsmässa eftersom han ger mig uppmärksamhet längre. så med allt detta smärta och ångest, beslutade jag att ta kontakt med denna spell caster DR. Isikolo att se om saker och ting kan träna mellan mig och min make igen. denna spell caster DR. Isikolo berättade att min man är verkligen i en stor pass som han har varit charmen med någon magi, så han berättade att han skulle göra allt som vanligt igen. han gick framåt och kasta förtrollningen för mig, efter 3 dagars gjutning stava min make helt förändrat han kom ursäkt att säga hur han behandlade mig att han inte själv, jag verkligen tack DR. Isikolo för att föra tillbaka min man till mig jag vill att ni alla att kontakta honom för dem som har några problem i samband med äktenskapsfrågan och relationen problem han kommer att lösa det för dig. sin e-postadress är här isikolosolutionhome@gmail.com
    och hans mobilnummer +2348133261196

    SvaraRadera
  3. Jag vill dela mitt vittnesbörd med allmänheten om vad den här mannen kallade Ilekhojie. För det han just har gjort för mig har den här mannen just återfört min förlorade ex man till mig med sin stora stavning, jag var gift med min man och vi var tillsammans länge och vi älskade oss men när jag inte kunde ge honom ett barn lämnade han mig i ett år och sa att han inte kan fortsätta längre så jag letade efter sätt att få honom tillbaka till en min vän berättade för mig om den här mannen och gav mig hans kontakt email (gethelp05@gmail.com) ELLER (gethelp05@gmail.com) då kommer du inte att tro på det här när jag kontaktade den här mannen på mina problem har han förberett denna stavning och tagit min förlorade man tillbaka till mig, du kan också kontakta honom via e-post: gethelp05@gmail.com Call / Whatsapp +2348147400259 och få din älskare Tillbaka permanent 100% WEBSITE: https: / /ilekhojie-solutions.webnode.com

    SvaraRadera
  4. Min man lämnade mig för en yngre kvinna och jag blev förödad. Det var som om hon hade honom under en ond spell, vände Paul sig mot mig över natten utan någon varning. Det hände förra året, jag var desperat så jag använde varje stavgjutningswebbplats som jag kunde hitta utan resultat. En vän skickade mig länken till Dr Ilekhojie-webbplatsen och jag kontaktade honom. Han började jobba med mig i juni. Som ett resultat av allt hans underbara arbete är min man och jag tillsammans igen. Jag är så glad och
    privilegierad att ha en så stor person som du på min sida. Tack! Todds kontakt gethelp05@gmail.com eller ring +2348147400259

    SvaraRadera
  5. Kärlekstavningar som verkligen fungerar Få kärleksförlopp för förlorad kärlek. Resultat i 2 dagar. Pengar tillbaka garanti. Prisvärd pris. Nöjd garanterad. Tjänster: Kärleksproblemlösningar, Få din kärlek tillbaka, Huskonsvikt.
    info:
    Emai: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring / Whatsapp: +2348155425481

    SvaraRadera