söndag 28 november 2010

-Utkastad från festen!

-Vad är väl ändå en bal på slottet.......helt helt underbar..
-Jag blev utkastad från OneLove. Nej jag "bar mig inte åt"! Det var tekniken som strulade. Hade dansat en dans och strax bjöd en prydlig gosse upp för nästa dans. Det ska ju vara partnerskifte hela tiden på bal. Kunde inte röra mig, inte ens svara i chatten. Bilden blev grå och meddelandet kom fram -Regionen har problem och du har loggats ut!
Bara att tömma cachen och försöka igen. Icke, inget liv i svenskchatten heller. Drog till Norge och var milt uttryckt "overdressed".
Lite senare fick jag IM om att jag "kunde komma igen" och hann se slutet på fyrverkeriet.
Trots allt strul, kanske bara drabbade mig,
Ett stort tack för senast!

2 kommentarer:

  1. Hej Vanadis! Det var ju trist att du inte fick vara kvar. Tekniken är man maktlös emot när den strular.
    Jag gillar citatet du har på din blogg- "Bakom en framgångsrik kvinna finns det tio kärringar som försöker hålla henne tillbaka!"

    Carla
    :O)

    SvaraRadera
  2. Glad jag kom in i alla fall och tillbaka.
    Roligt du gillar citaten, det kommer flera efterhand.

    SvaraRadera