tisdag 2 november 2010

-Hjälp jag är med barn! -Vem är mamman?

-Städade och slängde massor i mitt inventory, ingen James tillhanda då, hittade en oöppnad låda " Giant female freebies". Är man nyfiken så är man, så öppnas måste den.
Och vad fann jag? Jo ett barn! Ett spädbarn -En flicka!
Det är inte mitt, det är jag säker på. Kusin Blid fick sitt femte barn i somras och hennes mage blev jättestor och brösten ser ut som limpor och det har inte drabbat mig.
Är det någon mamma som saknar ett barn?
Känns lite fel att bara slänga barnet även om det inte är mitt i papperskorgen och trycka på "töm".
Får väl ge barnet ett namn i alla fall, ett gott hedniskt namn. Hum.... Härfjätter....Idun....Gersimin.....Hnoss...Jepp!
Hnoss får det bli, en av Frejas döttrar namnet betyder smycke.

1 kommentar:

  1. I min "vilda" ungdom drabbades jag av samma sak....

    http://kranfel.blogspot.com/2010/02/daddy-not-so-cool.html

    SvaraRadera