fredag 1 november 2013

-Nu behöver jag mitt klätterträd!

Ni minns väl Kalles klätterträd?
Där singlar ett löv sakta ner..och där svänger ett annat hit och dit

Dit han gick när allt blev för stökigt, där han bara var själv och gjorde ingenting.
För min del har det varit mycket. I båda mina liv. Nu behöver jag tömma skallen och samla kraft.
Sensationer i Second Life som ruskat om en. Storm i First Life. Dumma storm, fick fira min födelsedag alldeles själv med bara Johan som sällskap och han kan inte säga "grattis mamma" än. Pip-Larsson var inblåst i staden och kom först till kvällen. Morsan och moster kom med liten present och eftermiddagsfika. Mysigt med släkt som kan jobba hemifrån vissa dagar i veckan i alla fall.
Det är så viktigt att sätta stopp på karusellen då och då för att kunna samla kraft för nästa utmaning.
Mitt förslag för nästa 1:a maj; -Ropen skalla - klätterträd åt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar