onsdag 31 augusti 2011

-Visst nappar det vid Miami Beach!

Kul att få kasta lite men dåligt med napp. -Fel bete?
Miami beach är en gammal sim det märks men den är ändå fylld med folk. Numera är top-less tillåtet men det var bara jag som vågade mig på det av de kvinnliga badarna. Det finns allt som tillhör en amerikansk strand. Surfing, windsurfing, bar, dusch, vilstolar, handdukar, motionsband och ett gratis fiskespö med tillhörande låda att sitta på. Vackra fiskar simmar omkring i vattnet men ingen av dem ville nappa på min krok.


Annorlunda flytboll
Testade flytbollarna, för en gångs skull trampade man vatten det vanligaste annars är att man flyter på rygg med brösten guppande precis ovan vattenytan.
Fortsatte bort till duschen som funkade bra f.v.b till baren och fick ett gratis glas champagne. Den animationen var kass. Skumpan hamnade i armvecket. -Brattsfasoner!
-Hum - vilstolen vid vattenbrynet den ska väl funka! Jodå hittade en bra ställning.
Det visade sig att jag hade "bättre bete" utan kastspö. Inom fem minuter kom första strandraggaren störtande och ville bli vän med mig.
Varför är det så knäppt på amerikanska stränder?
Bästa betet!
Tjejerna ska ha så lite det bara går utan att visa något chockerande medan killarna har undertröja, keps och badbyxor stora som en spinnaker - det räcker ju över knäna!
-Hur ska jag kunna veta om det är en praktlax jag fått på kroken lämplig att släpa hem och lägga på matbordet, eller ja ni fattar, eller en usel panka som ska kastas tillbaka?
Sjöfn

2 kommentarer:

  1. Sanningen att säga så har jag faktiskt haft nöjet att träffa på riktigt heta brudar i SL en gång i tiden (via webcam irl).

    Jag märkte dock med tiden att SL bara vart mer och mer utseende fixerat, fast det hänger ju ihop med att verkligheten är sådan.

    Det avspeglar ju sig rätt bra på SL i längden. Det är väl 2-3år sedan jag spelade SL nu.

    Personligen så uppskattade jag mest att bygga saker och prata med smarta människor =)

    SvaraRadera
  2. När jag var liten drömde jag om att bli vacker när jag blev stor. Det blev jag, i RL också. Aldrig kunde jag drömma om att det var något negativt att se bra ut.
    Nu för tiden är det nästan ett minus att inte vara fet ful och finnig.

    SvaraRadera