torsdag 11 augusti 2011

-Hög svansföring? -Jag?

Kaxigare än någonsin! -Gilla läget!
När man är tjej så bedöms man inte efter samma kriterier som män.
Har någon av er hört en karl säga; 
-Det är en sjutusan till kvinna det!
-Hon vet vad hon vill hon, -det är en riktig kvinna det!
Byt ut hon mot han och kvinna mot karl så stämmer det bättre eller hur?
Har blivit anklagad för att vara kaxig, tjatig, FI personifierad i SL osv.
Nu senast hade jag "så hög svansföring så jag fick räkna med att det pratades skit om mig."
-Varför då då? En karl hade blivit dunkad i ryggen.
Om jag spelar männens enkla spel med deras egna regler och spelar det bra. D.v.s bättre än dem då kommer härskartekniken fram; -Gaahh kvintimmret måste tryckas ner...gahh hon säger ju som det är!
Brukar roa mig i RL med att kopiera kroppspråket hos den som står över den jag pratar med i rang. Intervjuar jag en VD använder jag en styrelseordförandes kroppspråk.
Mycket intressant och givande.
Inlägg nummer 500 sen starten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar