onsdag 17 augusti 2011

-Nu blir jag förbannad! -Heligt förbannad! -Fullständigt folkilsken!

Speakers Corner
-Den ene efter den andre gapar om censur och öststatsfasoner.
-Det är så förbannat oförskämt att man inte finner ord för det.
I mitt RL-jobb ingår det att jag reser och är borta rätt länge. Senast 5 dagar i Oslo. Denna gången hade jag möjlighet att koppla upp mig och släppa fram ALLA kommentarer. Det är inte alla gånger det går. Ofta får man förlita sig på tidsinställd publicering. Har alltid ett lager utkast färdiga bara att tidsinställa så publiceras de en dag för dag.
-Ni kräver alltså att jag ska låta bli att moderera kommentarer i kanske en vecka.
-Där ska vilka påhopp av anonyma mot t.ex Gittrika, Tina, Blanche, Bock och Apmel få stå oemotsagda?  -Har tagit bort en sån anonym kommentar. En kommentar som ingen ansvarig utgivare hade publicerat.
-Att någon kan ha fräckheten att antyda att JAG den främste företrädare för en fri press skulle censurera efter tycke och smak! Jag är medlem i Reporters without borders, jag skänker pengar till Free Dawit Isaak osv!
-Jag blir topp tunnor rosenrasande!
-Det är mycket möjligt att jag sällar mig till Apmels skara av vänlösa avatarer men jag gör det med stolthet, rak rygg och högburet huvud., -Apmel som för övrigt just nu bestämt sig för att negativt särbehandla de som följer svenska lagar och förordningar, samt FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar