fredag 5 december 2014

-Varsågod ta en tavla till kaffet!

Det här gillar jag!
Tycker om när bilder är rena och rakt på sak.
En tanke bakom bilden är ett extra plus
Fick ett notecard från Pixel Bean Coffehouse i morse om en konst-utställning på övervåningen.
"Selected Letters" av Whiskey Monday som pågår hela december månad.
Jag känner inte till Whiskey Monday men jag vet när jag ser bilder och tavlor som är bra och det tycker jag den här utställningen är.
Konstutställningar i Second Life kan ofta, inte alltid, vara mer av typen "inget annat galleri ville ha mina tavlor".
En trevlig konversation till kaffet
Över huvud taget ger Pixel Bean
Coffehouse ett trevligt intryck.
Det finns hemtrevliga utrymmen där man kan diskutera konsten och allt annat.
Just nu spelas lågmäld anglosaxisk julmusik.
Vill man veta mer om Whiskey Monday så har hon en sevärd hemsida
Hittar till Pixel Bean Coffehouse gör man med hjälp av den här slurlen


1 kommentar: