måndag 1 december 2014

-Hurra! -Det blir Lucia i år med!
-Skynda dig att anmäl dig om du vill vara med!

Luciafirande på Yadkin 2012
Jag var tärna och min poseboll fick fnatt så jag svajade än hit och dit.
Bara att hoppa av den och gömma den under kjolen och försöka härma
allt som de andra gjorde. Lite pinsamt då men kul minne efteråt
Jag hade nästan gett upp det här med SL-jul.
Men var som vanligt för tålamodsbefriad.
Estriid och Kicki är de räddande änglarna. De båda är i full fart att skapa allt som ska skapas inför ett Luciatåg.
Vill du vara med behöver Estriid och Kicki tomtar, tärna, stjärngossar, snögubbar, pepparkaksgubbar och pepparkaksgummor. De kanske kan behöva en liten bock också vad vet jag. Posten som Lucia har Kicki redan paxat. Hon är rutinerad och kommer att stå för skönsång i streamen
Anmälan senast 6/12
till Kicki Bowler via LM
PRESSTOPP
Det har blivit mässfall så Estriid kan inte deltaga. Jändi rycker in som en räddande ängel i förberedelserna
Luciafirandet kommer därför att hållas på Kickis brygga lördag 13 december klockan 22.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar