torsdag 7 februari 2013

Morgonfiska - kan det vara nå´t?

Ett lagom slött sätt att smyga igång dagen.
Min passion i Second Life är att möta människor. Gillar naturligtvis annat med men att få tjöta fritt gärna på morgonen det ger så mycket. 
 Impulser jag kan ta med mig till första livet. Har fått många uppslag i Second Life som jag omsatt i första livet och kanske även i min SL-blogg.
I morse satt jag på bryggan Seagull Island efter en stund kom både Lena-Blue och Rex dit och vi satt och snackade en stund i morgonväkten innan det var dags för verkliga livet.
Nu ska vi naturligtvis inte skrota de andra fikaställena men "Morgonfiska kan väl få bli ett alternativ.
Ett spökast till Seagull islands -som för övrigt är en otroligt vacker och välgjord sim väl värd en titt.
Om jag fick mapp? 42,5 kg Kolja, Rödspätta, Vitling, Havsaborre och Torsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar