måndag 23 februari 2015

Vanadis gör en tidsresa
på sin femårsdag

Är det där, eh du jag?
Jag fyller fem år idag.
Undrar hur Vanadis 2010 skulle reagera om hon gjort en tidsresa och mött Vanadis 2015.
Vanadis 2015:-Hej Vanadis
Vanadis 2010:-Hej, heter du också Vanadis, så lustigt.?
Vanadis 2015:-Jag är du om fem år.
Vanadis 2010:-Vad tjock jag är! -Väntar jag barn?
Vanadis 2015: -Ditt andra om tre-fyra veckor
Vanadis 2010: -Mitt andra!?
Vanadis 2015: Ja, du och CH har en dotter på ett och ett halvt år som heter Hnoss
Vanadis 2010: Hnoss?, CH?
Vanadis 2015: Du kommer att gilla honom, snygg trevlig och värluppfostrad i min eh vår, eh min smak.
Vanadis 2010: Det låter ju bra, snygga trevliga killar har jag alltid gillat.
Men vad har jag gjort med håret?
Vanadis 2015: Det blev väldigt varmt när jag väntade Hnoss, graviditeter går alltid ut över hårkvalitéen. Dessutom, vilken småbarnsmamma har tid att sköta håret en timme varje dag.
Vanadis 2010: Nej det är klart, snygg frisyr även om det känns lite ovant.
Det måste ha hänt massor i Second Life på de här åren!
Vanadis 2015 Det kan du ge dig på. Men det kan jag inte berätta, gör jag det kanske du tröttnar och slutar i Second Life och då kanske både jag och bloggen försvinner.
Vanadis 2010: Det kan du ju ha rätt i, men eftersom jag är kvar, eh du är kvar, vi är kvar så är det nog kul än.
Vanadis 2015: Så mycket kan jag avslöja att du fyllt bloggen fem gånger i veckan utan problem.
Vanadis 2010: Då så, jag ser tiden an med tillförsikt då.
Vanadis 2015: Det kan du lugnt göra.
Vanadis 2010: Då är det väl bara för mig, dig, mig, oss att gratulera på födelsedagen då!
-Grattis Vanadis 2015 på femårsdagen!
Vanadis 2015:Tack Vanadis 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar