lördag 5 februari 2011

Blogga i nya kläder - det är frågan det....

Sober men lite trist...kanske går att pilla på...
 Funderar på att skaffa en ny blogglayout. Gillar i och för sig den jag har. Fyrtornet och klippan i bakgrunden är mycket jag och mycket västkust.
Alla experter säger att man inte ska ändra utseende.
Det jag har "emot" den här layouten är att den bara har två kolumner. Jag vill ha tre, en bred i mitten och två smala en på var sida. Då undviker man att vänsterkolumnen blir kilometerlång
BBC... nja mörk och dyster
Helst skulle jag vilja kunna lägga till en spalt till vänster men det vill inte mallen att jag ska kunna göra.
Är inte riktigt säker på att jag verkligen vill ändra. Det kanske bara är kvinnliga vårkänslor. -Man måste ha en ny outfit till Valborg.
-Somliga, ja hon ni vet, köper nya vårskor. Ja jag erkänner har varit och vårshoppat....
Nej, jag lugnar mig. De templates som finns är väldigt amerikanska eller rent ut sagt fula.
Kan ju komma något vänligt geni som talar om för mig hur jag gör. -På ett begripligt sätt, inte "sätt 3 mellan taggarna och blanda xml med ht4+u och inventa allt ihop". -Det blev jag inget klokare på!

2 kommentarer:

  1. Fråga inte mig:-) Jag fick betala flera lakan Jolt Cola - sen hade jag en trespalts blogg!

    http://tinasuniversum.blogspot.com/

    Men Bock har en trespalts - fråga Bock!

    /Tina (PG)

    PS: Vårshoppa sa du! Skor? Inte vita!

    SvaraRadera
  2. Vita har jag...men ett par raffiga röda..... mmm och så behöver jag 25 meter förtöjningslina och vax till bilen.....och en ny torktumlare nu när snön smält..... blir dyrt...
    Tack för tipset - ska höra med honom.

    SvaraRadera