fredag 14 september 2012

Stängt på grund av skvaller!

Bakom varje mobboffer finns en människa. Bakom varje mobbare finns ett odjur!
Axel Malmström Skvallerbyttan
Nu skiter jag i att lägga energi på er. Ni kan göra som Mera säger:
-Läs skvallerbloggarna istället och andra intellektuellt högstående publikationer.
Två månader gammal i Second Life ställde jag upp på en intervju i Tinas Universum och det har jag fått svi för sen dess.
Förtal, skitprat, de mest befängda anklagelser och allmänt struntprat om altar hit och dit.
Den gruppen har inte pratat med mig för att de "alldeles bestämt har vetat att jag minsann...bla bla bla" och andra gruppen har inte pratat med mig för att de "alldeles bestämt har vetat att jag minsann...bla bla bla"
Tack och lov finns det en härlig grupp i mitten men det räcker inte längre för att väga upp alla elakheter som vräks över en.
Var och varannan sammankomst/dans har någon fyllkaja känt sig manad att spy ur sig nån elakhet eller befängd anklagelse, jag hoppas i alla fall de varit fulla som ägg -vräka ur sig sånt på nykter kaluver vore helt osannolikt.
Man har bara gått och väntat på vad som ska komma hela kvällen. Har bättre saker som ger mig nåt positivt att göra på helgerna. Därför har jag inte varit med på helgerna i någon större utsträckning.

Det är häpnadsväckande hur mycket ren ondska som kan komma ur mindervärdighetskomplex och otillräcklighetskänslor.
Hur man kan hata den som lyckats så till den milda grad att man inte skyr några medel för att hämnas sina egna misslyckanden på den som lyckats i livet är för mig helt obegripligt. Det logiska borde vara att hämta inspiration för att ge sig på´t igen.

-Samma människor som mobbar och djävlas här i Second Life undrar varför vi blir färre och färre i Second Life.
-Det undrar inte jag! 
Vanadis
PS Sjöfn har också rättigheter till den här bloggen om hon fortsätter vet jag inteDS

1 kommentar:

  1. -Ta´t lugnt nu och gör inte nåt förhastat i ilskan.
    -Var stolt över att de utsett dig till en värdig motståndare istället.
    -Det innebär ju att vad du gör och säger betyder något för dem.
    Surmulna livshaverister som letar syndabockar för sina egna tillkortakommanden finns det i överflöd på hela internet.
    99.9% är dina vänner glöm inte det.

    SvaraRadera