måndag 10 september 2012

Area 51?

Vandrade runt i det vackra stäpplandksapet på Noweeta grassland. Snupplar på nå´t järnskrot som sticker upp en bit ovanför marken. Plötsligt börjar ett stort grönt öga mitt i järnskrotet blinka åt mig.
Jag blev alldeles kall! -Ett UFO! Hjälp jag har kommit fel och gått in på Area 51.
USA:s hemligaste hemliga. Area 51 är mest känt för  utsagor om att där skall ha förekommit UFO-verksamhet. Rykten påstår att militären förvarar kraschade UFO:n där tillsammans med tillfångatagna och döda utomjordingar. Det påstås också att amerikanerna till och med samarbetar med utomjordingar, och att Area 51 då är tänkt att utgöra basen här på jorden vid ett utbytesprogram mellan utomjordingar och människor. Inom ramen för detta program skall ingå att vi får deras teknik i utbyte mot att de får biologiska prover i form av människor av oss.
-Hjälp jag kommer att bli strålad upp till ett rymdskepp och lagd på en kall plåtbänk. Man kommer att göra experiment på mig som på en labbråtta innan de dissekerar mig som en groda.
Eller..... två allvarliga män i svarta kostymer från CIA kommer att fånga mig och låsa in mig för evigt. Mitt hela liv kommer att utplånas ur alla register med en knapptryckning....
Plötsligt ser jag ett dammoln vid horisonten. En jeep med två män i närmar sig i full fart..
Då tog jag till modernaste teknik och TP.ade mig därifrån så fort det bara gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar