måndag 24 september 2012

-Allt är nytt från stolen!

Vägvisaren och muralmålningen är sig lika....
Ger inga garantier för att det ser ut så här när du kommer dit-kul va?
Enligt mina närmaste är jag "konstfreak".
Vilket väl i sanning betyder att jag då och då under stånk och stön har släpat med dem på en och annan konstutställning eller konstmuséum.
Ett av mina favoritställen i SL är Villa Apmel och Kandiudden. En lagom underbar blandning av lugn oas och fullständigt urflippat.
Var där häromdagen och inget var sig likt. Härligt olikt.
Ingången till Apmels nya hus verkar gå genom en taklucka. Testade inte att hoppa in, var inte säker på att det var "välkommen in även om jag inte är hemma som gällde". Är väl hämmad av min uppfostran eller nåt.
Kolla själv-Snabbflipp till Villa Apmel-Kandiudden ligger vägg i vägg. Du blir inte besviken.
Sjöfn

1 kommentar:

  1. Det finns en dörr på kortsidan som alltid står öppen. Scriptet tror att dörren har stängts när den öpnnats :) Lika bra det för det är "välkommen in även om jag inte är hemma som gäller"!

    Takluckan är däremot bara för syns skull. Den går inte att klättra ner genom.

    Passa på att beundra Kandi´s nya beachlandskap och SaveMe Ohs installation i luften när ni kommer förbi.

    SvaraRadera