torsdag 16 februari 2012

-De hemliga inläggen ni aldrig fick läsa!

FC Barcelona kombinerar konst och fotboll i samma arena
Second Life är en föränderlig värld. Det har jag lärt mig den hårda vägen. Skrev i början av min bloggarkarriär ett utmärkt inlägg om en sim. Tyvärr blev det liggande någon vecka innan jag publicerade det hela.
Till slut kom det i alla fall in. Ett par dagar senare mötte jag en annan ava som sa: -Du jag hamnade i vattnet när jag klickade på din slurl. -Vad säger du måste kolla!
Stack dit och mycket riktigt simen var borta. Bara att så diskret som möjligt göra om texten till dåtid.
Så nu kollar jag en gång till så det inte händer igen.
Bilden från konstutställningen under Barcelona FC:s arena (fotboll) är ett jobb som sprack. Rubriken skulle varit; Här du Apmel kan vi förena nytta med nöje! Bilder från konstutställningen, från planen och från omklädningsrummet som visserligen var tomt men med bildtexten; -Det luktar i alla fall karl. så hade det blivit bra ändå.
Så här luffar man- tar vinden från motståndaren-min favorit.
Planer på en seglarskola med hjälp av ACA:s utmärkta material har jag också men hur fiffigt är det att ha en seglarskola när det knappt går att segla längre i Second Life.
Men det kanske löser sig och då.... -Vem vet.
Det är inte alltid bara tjo och tjim att blogga.

1 kommentar: