måndag 16 januari 2012

Sexigare än vad det var tänkt!

Svenska synden utmanar norska kyrkan!
Tant Raffa
slår till igen!
Var på "Sista natten med isen" i Norge igår kväll. Blev väldigt mycket sexigare än vad jag tänkt mig.
Loggade in en stund i går kväll såg att det var fullt av folk utanför kyrkan i Norge. Tepeade iväg. Det var naturligvis natt. Landade på grusvägen bakom kyrkan och såg snö is och vinter överallt. Jag var iförd tanktop och kortkort. Kändes ju helfel. Bara att gräva i inventoryt - Där "Vinter;-plaidjeans+halsduk". Lät ju bra den tar vi har vi haft förr och den funkade då. Strax ombytt allt rezzade bra. Jag klickade på dansbollen i halvdunklet och dansade där nån timme innan jag sa tack för iafton och tepeade till den ljusa ambassaden. Då såg jag att den vita T-shirten som ska vara mellan huden och det gröna mönstret var borta. Jag hade tydligen "nippleslippat" hela kvällen.
Djäkla Linden Lab.
-Ni kan la säga te när i snor ur min garderob!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar