måndag 2 januari 2012

-Man lär sig nytt varje dag!

Till exempel att om jag säger vad jag tycker är jag dum, oprofessionell, oduglig i mitt yrke, en häxa som ska brännas på bål men om jag blir sårad, arg och ledsen över att jag och mina vänner gång på gång blir nedlåtande behandlade då är det helt i sin ordning.
Jag har också lärt mig idag att jag har vänner som också blivit illa behandlade i olika sammanhang av självcentrerade personer.
-Tack för ert stöd.

P.S: Sedan det här skrevs har jag blivit hotad till bl.a. evig skampåle också om jag gör en endaste kommentar på fel blogg. Även de som läst min text och inte en förvanskad andrahandsversion har blivit hotade när de kommenterat till min fördel. D.S

2 kommentarer:

  1. Denne kjenner jeg meg igjen i. Da jeg prøvde å forklare hvordan Petgirl behandlet og opptrådde overfor meg, når jeg ikke gjorde som hun sa.

    Selv om dette gjelder en annen konflikt så er det akkurat så jeg følte meg...av samme person.

    SvaraRadera