onsdag 23 november 2011

-Köp inte en snigel!

Åsså vill ja ha en....????? Öh....???
-Vad önskar du dig i julklapp?
-Puh jag har ju redan önskat till min födelsedag.
Jag vet vad jag inte vill ha i present. Kläder köper jag helst själv och för tusan gubbar INGA RAFFSET!
Jag har världens knäppaste storlekar så det blir lätt magen bar och high water byxor om jag inte får prova. På bredden var nog 38 rätt så rätt men på längden....
Vad i all sin dar ska jag önska mig?
Musik...ja det är ju alltid bra.
Parfym...tveksamt - finns alla möjligheter till fel val för den ovane.
Motorsågskedja kan vara bra, de slits ju men vem köper det i julklapp - Oregon 34" ska det vara om någon ändå dristar sig:)
Jo jag vet!
Smörgåsgrill med löstagbara plattor mitt gamla med fasta plattor går inte att få rent längre så det åker ut.
Böcker - bra deckare gärna från västsverige.
............. - blir att klura en stund till.
Julklappsfynd (?) på julmarknad. -Nej tack!

2 kommentarer:

  1. Jag önskar mej en laggbortkörare ..och det får jag nog med min nästkommande dator :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas jag du får. Jag "fick" en ny hastigare och lustigare än det var tänkt. Är laggfri numera!

    SvaraRadera