fredag 28 mars 2014

-Hur dum får man va?
-Tacka jag till middag på Cannibal Island!

När jag predikade för LCHF fick jag munkavle.
Kunde inte tänka mig att det var jag som var på matsedeln.
Fick en inbjudan till
middag på Cannibal Island.

Det lät ju spännande
så jag tpade dit med en gång.

Kannibaler har ju inte funnits på hundratals år och Söderhavet känns ju rätt bra när vinden ylar och regnet smiskar rutorna.
Såg för mitt inre god mat på en sandstrand.
En romantisk promenad i strandkanten i solnedgången.
Håret smekt av den ljumma passadvinden....
Cannibal Island är en gammal sim, skapad redan 2007 men helt omgjord och moderniserad 2011.
Oerhört vacker med en och annan kul liten överraskining.
De flesta av det fredligare slaget.
Vrid upp grafiken till high eller ultra och sätt tiden till solnedgång så får du en riktigt tjusig upplevelse.
Vassbåt till Cannibal Island

Värmen kan få en att känna sig kokt
men sceneriet uppväger det mesta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar