onsdag 2 mars 2011

Satte mig på en bänk - fick Nassepropaganda i handen!

-Nu är jag arg! -Ja arg är inte ordet.. det räcker inte.. jag är fly förbannad så det ryker ur öronen på mig!
Flanerade på kajen i Sailors cove. Ett mysigt fiskeläge i New England. Satte mig på en bänk för att se på båtarna, vattnet och måsarna. För att må gott.
Då upptäcker jag att jag läser Nazipropaganda. Kan möjligen vara satir men så bra tyska kan jag inte så jag kan skilja på propaganda och satir. Om Hitler handlade det i alla fall. Om Hitler tycker vi inte!
Klart olämpligt anser jag det är i alla fall och har gjort en anmälan om "abuse" så får vi se vad det leder till.
Får väl se om någon på Linden Lab reagerar.
Tycker att i alla fall att "abuseknappen" fungerar bra i viewern. När man gör det direkt så kommer bild plats tid med. Man kan lätt hitta skurken genom att klicka på som i det här fallet soffan och få fram skaparen och sedan fylla i vad som är fel.
Uppmanar alla som känner sig förorättade att använda den, under hjälpmenyn.
Jag vill välja själv vad jag ska läsa - även i Second Life.
Sjofn
PS -Ni som trodde att det bara är Vanadis i släkten som har temperament.. ähum ni trodde fel. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar