onsdag 13 oktober 2010

Faan vad det strular! -Igen och Igen och Igen.

-Second Life svarar inte, Second Life svarar inte, Second Life svarar inte, sa "Tvångsavsluta" till mig gång på gång. Varken den senaste Viewern eller Snowglobe funkade. Till slut kom jag in bara för att mötas av meddelandet; -Dina grafiska inställningar är satt till lägsta möjliga - uppdatera dina grafiska drivrutiner!
Vid bastun på Swedish orientation såg allt lite platt ut -testade New England, inga vågor inget av nånting tog tre steg och såg mig om sen började karusellen. Snurrade bara runt runt runt och runt. Tillbaka till bastun och tack för mig

Bara det att det finns inga uppdateringar att ladda hem! Jag har senaste Quicktime med OpenGL, senaste Flash osv.
Hittar på Second Life grid  något som gör mig lite oroad. Linden lab håller på med "rullande omstart". -Hum är lite misstänksam mot datanördar i allmänhet för att inte tala om "PC-riders" - kan de djävlas med Macfolket så gör de det.
Nästa gång jag loggar inte måste jag ställa in alla grafiska inställningar igen!Stöööön!
Tur jag nyss publicerade en bild på bloggen hur de grafiska inställningarna ska se ut!

1 kommentar:

  1. No worries Vanadis. Det finns en textbaserad tredjeparts viewer för Second life du kan använda! :P

    http://viewerdirectory.secondlife.com/listing/show/listing_id/148

    SvaraRadera