tisdag 28 augusti 2012

Vanadis har synts till

Ångdrivet luftskepp..hum vem har inte hört om Hindenburgkatastrofen?
Efter att ha irrat runt bland barerna och bara fått Anisett överallt gav jag tusan i den hunten.
Anisett smakar bara lakrits blä och fy och usch.
Jag testar Caledon Quest. Ett spel som för dig över hela Caledon. Du behöver inte göra allt på en gång. Man får en loggbok i starten som man tar på när man börjar och av när man slutar, ja man rekomenderas att ta av den då och då i en minut för att spara innehållet till servern så du slipper starta om tävlingen varje gång.
Hittade punkt 1 och 2 men trean är jag lite tveksam om jag hittat eller om jag är vilse igen. Får göra som en bra  navigatör utgå från "senast kända läge" och kolla ledtråden en gång till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar