tisdag 15 juni 2010

Nej usch nu blev det negativt!

Nu börjar bloggen falla åt en negativ trend. Inte bra. Förmodligen mitt fel och fel får man rätta till.
Hade tänkt häckla sämsta "raggaren", ja riktigt lustmörda honom med min penna. Efter helgen som har varit men en våldtäktsvåg över Sverige så inser jag att vi måste vända på steken och starta en "raggskola". 
Unga pojkar vet inte hur man tar kontakt med flickor! -Hänga ut snoppen och hoppas på det bästa är ingen bra idé. Chansen att just den snoppen skulle bli utvald bland världens 3,5 miljarder snoppar har dåliga odds.
Ska man ha framgång hos det motsatta könet, eller vilket kön man nu är ute efter, får man tänka annorlunda.
Postorderförhållanden funkar sällan, finns undantag, men ofta är det som att läsa en bok och föreställa sig hur personerna ser ut och sen se filmen där allt och alla ser helt annorlunda ut.
-Det kommer mera...


-Låt inte ditt inre komma i skymundan för det yttre.
Gammal Völvavisdom

2 kommentarer:

  1. Jag har nog sett många fler snoppar hänga ute eller poppa ut - var som i Second Life - än IRL:-)))

    Jag har varit med om fler dåliga (och bra) raggningsförsök i Second Life än IRL:-)))

    Vilket kan tydas som ingen vill ha mig - men så har heller inte varit fallet.

    Och detta i vilket ”land som” i Second Life.

    De positiva raggningsförsöken ser jag som positiva - de andra får läsaren själv bestämma om de är negativa eller vad de nu än är.

    /Tina

    SvaraRadera
  2. Kul med en ny blogg... jag har tyvärr missat denna men får väl läsa ikapp nu... Lycka till!
    Us

    SvaraRadera