måndag 14 juni 2010

Här är källan, Bock!

Irene von Wachenfelts intervju finns här och om filmen "Viljornas kamp" har vi här, SVT har tydligen inte lagt den i öppet arkiv än .
Nu har jag använt en halvtimme för att bevisa att jag har rätt. En halvtimme som jag kunde gjort något nyttigt på. Som erfaren och utbildad journalist i RL är det inte en chans att beslå mig med lögner. Vanligtvis har jag mer fakta på bordet än vad jag publicerar för att kunna "dräpa till" i en uppföljningsartikel.
Det är en väldigt vanlig manlig(?) taktik att nagelfara varenda rad i ett inlägg för att feppla bort saken.
Jag är ingen manshatare jag vill bara att män och kvinnor ska ha lika villkor. Inte på det sättet att jag vill sänka mig till männens nivå utan att höja upp männen till kvinnornas nivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar