tisdag 8 september 2015

Undercover som kändis

Kändishona på jakt, bröst som håller på att ramla ur behån, juveler, mörka solglasögon, oförmögen att gå.
Vad mer kan begära för att stor stark stilig kändishane ska rycka ut?
-Detta är kändisarnas hemliga gömställe.
Så börjar "reklamtexten" för Celebrities hangout.
Här kan du möta kändisarna. 

-Jaha tänkte jag det ska vi nog kolla. -Vanadis konsument rycker ut.
Först måste jag se ut som en kändis.
-Hur ser kändisar på stranden ut då?
-Minimal bikini så klart. Solglasögon! Det har kändisar dygnet runt.
Hum, nu tänker vi lite till, USA, Hollywood, stenrik fasad....
-Cowboyhatt! Det har alla amerikaner på fritiden och i stan.
-Juveler! Fullständigt omotiverat på en badstrand så då har säkert kändishonorna det.
-Uttråkad min! Ingår i Hollywoods standardutrustning.
-Vänta! Högklackade svindyra skor!
Fullständigt omöjliga att gå i på en sandstrand men vad gör det. Jag ska ju bli buren i George Clooneys starka armar eller hur?
La mig tillrätta på en solstol. Putade lite med brösten och såg mystisk och uttråkad ut.
Första timmen kom inte en käft! Men skam den som ger sig.
En bit in på andra timman kom en grå skugga genom luften. Ett hopp tändes i mitt bröst.
När han rezzat såg jag att det var en furry som sa:
-Oj var har jag hamnat??? -Det här var inte vad jag väntat mig! -Försöker igen, hej då.
Min oemotståndliga charm funkar tydligen inte på furrykändisar. För det är klart det var en mycket känd och berömd furry. Fattas bara annat.
Nu sa min kaffetarm, IRL, till så jag travesterar Alfred i Emil i Lönneberga:
-Du det här med kändisar, det tar vi allt och skiter i!
Celebrities Hangout

3 kommentarer: