torsdag 20 augusti 2015

-Tala ve Kicki!

Att Kicki och Magnus voicar kan man inte ta fel på. Jag hade en liten sovande i vagnen intill mig.
Hon vaknar av min röst men Kickis och Magnus brydde hon sig inte om
Loggade in i går morse.
Kollade destinationsguiden om det fanns något nytt att hitta där.
Det verkade vara sommarstiltje där med.
Mer eller mindre märkliga konstinstallationer men de bloggar Apmel så förtjänstfullt om så de lägger jag mig inte i, shop-to-you-drop finns det också men inget jag direkt känner för att blogga om .
Då ropade Kicki i gruppchatten, Swedish People.
-Det är fika på bryggan!
Tog mig dit och strax kom Magnus Furse dit med.
-Nu kör vi igång bryggkaffet igen,-Skriv det! sa Kicki
Sagt och gjort. Nu skriver jag om bryggkaffet på Kickis brygga. Därför att jag märkt att dessa kaffestunder har gjort livet och oss så mycket gott genom åren.
Vi har kunnat talas vid. Vi har kunnat lära känna varandra på ett helt nytt sätt.
Vi har kunnat reda ut missförstånd på en gång. Vi har kunnat förbli vänner eller fått nya vänner tack vare att vi talat med varandra.
Och talat har vi gjort, de som vill voicar men det är inget tvång. Det går lika bra att skriva i chatten. Finns många bra skäl att inte voica.
Kolla in Kickis brygga om någon är där eller lyssna i chatten.
-Tala ve folk ä la gött!
Flygande tefat till Kickis brygga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar