Visar inlägg med etikett svenska synden vs norska kyrkan. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett svenska synden vs norska kyrkan. Visa alla inlägg

måndag 16 januari 2012

Sexigare än vad det var tänkt!

Svenska synden utmanar norska kyrkan!
Tant Raffa
slår till igen!
Var på "Sista natten med isen" i Norge igår kväll. Blev väldigt mycket sexigare än vad jag tänkt mig.
Loggade in en stund i går kväll såg att det var fullt av folk utanför kyrkan i Norge. Tepeade iväg. Det var naturligvis natt. Landade på grusvägen bakom kyrkan och såg snö is och vinter överallt. Jag var iförd tanktop och kortkort. Kändes ju helfel. Bara att gräva i inventoryt - Där "Vinter;-plaidjeans+halsduk". Lät ju bra den tar vi har vi haft förr och den funkade då. Strax ombytt allt rezzade bra. Jag klickade på dansbollen i halvdunklet och dansade där nån timme innan jag sa tack för iafton och tepeade till den ljusa ambassaden. Då såg jag att den vita T-shirten som ska vara mellan huden och det gröna mönstret var borta. Jag hade tydligen "nippleslippat" hela kvällen.
Djäkla Linden Lab.
-Ni kan la säga te när i snor ur min garderob!