Visar inlägg med etikett spring in London. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett spring in London. Visa alla inlägg

onsdag 4 januari 2012

Det är vår! -I London.

Är du trött på julen och vintern?
London är klätt i skiraste vårgrönska hela Januari månad.  
Små ljusgröna musöron på träden. Utslagna blommor i rabatterna.
Karparna i dammarna hoppar högt av glädje.
Våren är för mig det säkraste tecknet att vi fått ett nytt år och kretsloppet går vidare ännu ett varv.
Kombinerar man detta underbara med "The Old Festival" en freebie-hunt och musikframträdanden varje helg.
Då är det gôtt att leva!
-Can you please take
me to Regents Park ?