Visar inlägg med etikett fotoutställning. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fotoutställning. Visa alla inlägg

tisdag 24 januari 2012

När ni ändå är på ambassaden

Väl investerad tid
Missa inte fotoutställningen.
Bredvid Raoul Wallenbergsrummet finns det sex bildskärmar där dia-bilder från hela vårt land visas. Jag har väl varit lite skeptisk, ja ja turistbilder har vi sett förut, och gått förbi.
Det var dumt eller åtminstone fördomsfullt. Hade några minuter över som jag offrade på att kolla igenom bilderna och de var riktigt bra.
Adressen är; House of Sweden, 2900 K Street NW, Washington, DC 20007, USA