Visar inlägg med etikett God Jul. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett God Jul. Visa alla inlägg

fredag 20 december 2013

God jul och Gott nytt år

Pip-Larsson är ledig han med mellan jul och trettonde.
Han ska få ta hand om Johan och jag ska gömma mig i bokhyllan.
Nu tar jag ett blogguppehåll över julen.
Det är väldigt roligt att få förmånen att skriva för er kära läsare.
Inte har läsarsiffrorna rasat katastrofalt heller gentemot när Vanadis skriver. Trots att jag vet med mig att jag kan bli lite "ordrik" och "vetenskaplig" ibland men jag försöker lära mig.
Hoppas ni alla får en riktigt God Jul och ett fantastiskt Gott Nytt år med oändliga möjligheter.
Sjöfn

torsdag 19 december 2013

God jul och gott nytt år!

-Vill passa på att önska alla mina vänner och läsare en riktigt
God Jul och ett riktigt Gott Nytt år.

Jag ser fram emot att få tid över till att träffa er alla igen.
Nu börjar lilla Hnoss få mer regelbundna vanor så livet blir betydligt enklare när man får sova flera timmar i ett streck.

tisdag 18 december 2012

En lite hälsning

önskar Sjöfn